Technická podpora

Helpdesk

Soubor ke stažení pro vzdálenou podporu. Stiskněte ikonu monitoru, stáhnete si soubor vzdálené podpory, který spustíte. Potom nás kontaktujte s ID vašeho počítače a heslem vzdáleného připojení.

Pro další registraci prosíme o vyplnění krátkého formuláře.

Registrace uživatele

Společnost:
Jméno a příjmení:
Ulice a čp:
PSČ a město:
Telefon:
Email:
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedenáct a devět 

Na tomto Serveru nejsou shromažďována žádná data osobní povahy, tak jak jsou definována v zák.č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tímto způsobem je vyloučena možnost manipulace s vloženými daty uživatelů. Na přání uživatele (i bez udání důvodu), budou jím vložená data vymazána z databáze. Správce prohlašuje, že podnikne veškerá možná, tj. t.č. známá opatření, aby Data zabezpečil před neoprávněnými zásahy třetích osob.

Výhody uzavření maintenance smlouvy

Uzavřením maintenance smlouvy (smlouva o údržbě softwaru) zákazník získává několik významných zvýhodnění pro svou každodenní konstrukční praxi.

Uzavřením maintenance smlouvy (smlouva o údržbě softwaru) zákazník získává několik

V rámci maintenance smlovy zákazník obdrží:

  • Veškeré nové verze programu Solid Edge, které jsou vydány po dobu platnosti maintenance smlouvy
  • Veškeré Update programu (oprava chyb, případně drobná vylepšení)
  • Instalaci nové verze programu
  • Rozdílové školení nové verze programu
  • Technickou podporu po telefonu, e-mailem či skypem po celou dobu trvání maintenance smlouvy
  • Jednodenní rozdílové školení v naší firmě ZDARMA
  • Zvýhodněné sazby konzultací
  • Možnost reklamy na našich webových stránkách
  • Přímý přístup do znalostní databáze řešených problémů, technickým tipům a dalším užitečným zdrojům
  • Možnost ovlivnit vývoj software
  • Možnost účastnit se betatestování sotftwaru přímo u výrobce programu

S uzavřenou maintenance smlouvou má zákazník svůj software vždy aktuální.

Výhody aktuálního stavu softwaru:

  1. Zákazník má vždy k dispozici nejnovější formáty souborů, které se používají pro komunikaci a výměně dat mezi systémy.
  2. Zákazník má vždy k dispozici nejnovější technologie a funkce, které zvyšují produktivitu využívání softwaru.
  3. Software v aktuálním stavu má zaručenou certifikaci na aktuální verze operačních systémů.
  4. Software v aktuálním stavu je nejmodernějším způsobem zabezpečen proti napadení viry a případné ztrátě dat.

Technická podpora
tel.: (+420) 283 871 516